WelC0mE t0 sARa kAcaK's life


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 27, 2009

ati ku,jiwa ku

erk,biler lect aku bkak mulut jek sal PRESENTATION or SPEECH,mle la ati aku x keruan... X( em,ye la..kte org, mulot aku bocok,pok pek pok pek,kalah cek keah y bru dpt gosip panas... tp,when it comes 4 education,mle la jiwa n rage ko memberontak...x bole sara,ko x bole...arh~~,y i'm so -ve?? aku pn xtw la pe kualiti y aku ade?nk kte tyme pekse bgus,x jgak,pointer pn skat2 jek...pndai aja org,x gk...pndai bg speech,merapu je lbeyh besenye...xcaye tnye dak klas aku...hahaha..hebat sgt ngn teknologi,nk anta komen pn xrti ni...hahahaha...malu2

wt sem ni seengat aku,aku pnah bg 2 speech kot..agama x dikire speech ar,tu ikot naluri sndri..xprepare pe pn..hehe..1st speech aku kne ckp sal psonal objek..sme org kte ko msti wt lembu,ko msti wt lmbu...pas2 cm bese la,aura -ve mnyelebungi dri ku...aiya,common sgt ke?arh,blasah je la..kali ni aku bukan bwk sekor je,tp 2eko...soh dowg guess jek..bajet tyme intro tu dpt at-10-on la konon en?hahaha...mgkn bjaye gk sal aku tw mis asma pn giler lmbu,so i tink it's a benefit 4 me la..hohoho..gud gud gud...lme giler aku blateh tok speech tu..aku sgt cuak kalo aku bdiri d dpan2 org n mlut aku tnganga tp sore x kuar..ya allah,xckup malu lg ke 2?xsangup denn..romate aku,bihah seap da hapal flow citer aku,seap ms nyanyi lgu kow2 koci,die nyanyi sekaki ngn aku...ceh,perli aku la 2 bihah?hahahaha..tp xper,aku tetap syg ko smpai iler2...

cme x besnye,hosmate aku mrangkap klasmate aku,piqah-pi bce spech aku tu!huhuhuu..aku xble la kalo aku nk bg spech tu pas2 org g bace,pas2 kte spe soh aku tngalkan kt atas katil aku..aik,adeka tngalkan spech tu atas katil dikire public place?noo~~he,actly aku bukan la mara sgt pon,cme..malu kot?hahaha...sal org da tw aku ckp pe,so cm x masyuk sgt...

so,on dat day,aku rse jantong aku bdegup ngn kelajuan 300km/j,tngu nk meletop jek..sowg2 kuar bg spech...aduh,ni aku tnsion gk...xd nombo,dats mean tyme kua memg ngn khendak sndri..so,xd ape y mnolak dri aku..asma,ani,paten da g dpan..aiyak!bru aku sdar kt row aku,aku sowg jek x bg spech lg...aku pn bsedie je la nk kwar..skali tpandang adam,die cm nk kuar dlu..ktowg pn bwat2 mlut convesation..aku cbe phmkan..uish,skali tnampak die bwk gitar,die citer sal gita ke?ke gimik cm syazwi jek?n mse aku tngah bebel sowg2 lam ati tu,asma tarik aku,aik????aku da bdiri....n bdak laki da tpok tgn..OMG!nk wtpe ni?kelajuan jntung ko mkin mengganas...c naz lak da sengih2,har,har,tkut la tu..naqib lak wt bnyik2 lmbu,paten kte,bole sara,bole..syazwi lak,sara kacak,sara kacak,ngn bnyik urop r die y bg aku ckup unik n acap y xhbis2 ngn btol3,salah..ape bnde mamat ni xhbis2 ngn upin ngn ipin die...ark,tgk,pokus aku lari lg...em,sowi la adam..aku kwar dlu ek,nnt ko men kn gitar tok aku je la...hahahahah..

aku pn pgi dgn gagah n mke kompidennye..(bajet~)tyme kuarkan ptung lmbu aku y 2 eko tu,bdak2 pompan da wt bnyik "aaaaa~~,tomey2" mis asma lak aku nmpak da telompat2..arap2 die dgr la spech aku tu en...so,aku pn bcakap..luckily spech aku bdak2 ade ktawe2 gk,so dat time la otak aku merecall blik engatan2 aku..neuron aku besatu dgn otakku...tharu aku..hahaha..at las,habes gk...pas2 turn adam nyanyi lgu smalvil xcelap aku?cool giler..syazwi bwk gk gitar die,tp tok pengenalan jek...xnyanyi pong...bg aku 1st sesi of intro spech smenye cm epi2,ktawe while d 2nd one is more emotional kot?aku mle knal dak2 klas aku...aku nk kwn ngn irsyad la sal die cm mnat jpon...aku jgak mle mngenali yati n aku nk sgt kwn baek ngn die...aku phm perasaan die psal aku wktu kecik pn salu sakit n msuk spital..

aku ksian kt mak aku...aku ble bayangkan perasaan die ms aku msuk ambulan...aku xsngup tgk die nanges biler aku hmpir tngalkan die..n aku cbe snyum gk kt mak bpk aku walopon tyme tu urat2 ku smenye hancor sal salu sgt kene injek...(kate parens aku ar,aku pn da igt2 lpe)alhamdulila,skrg bdan aku da sehat...n aku punya byk kwn...xmcm mse aku kcik2 dlu,aku salu kesepiannnn..aduh,sentimental lak aku rni...hahaha..

pas2,2nd spech lak is groping spech yakni kritikal tinkin...ni lg 1 mngharukan idop aku...nk xnak tpakse gk ikot flow grop,xle ikot akunye neves..aku rse aku merapu giler kali ini..xmcm intro spech aku..aku rse tu lg ok...tp aku rse bsalah ngn Ku sal aku rse aku teemo lak mse die bg solan kt aku...ta nape aku jdik emo...tu aku da kte lam spech aku tu,pompan emo,insula n hipocampus pompan lbih bsar,n 11% of our neurons contribute to emotion n memory,xcaye..hahahahaha..aku egt nk bg die coklat esok arinye as tanda mnta maap..tp aku lpe lak..sara2,ape la y ko egt...hahahaha

olo,abg aku y busuk ni kaco..malu aku!!arh~~!!dat's all 4 now!ciao!!!!

1 comment: